Uredništvo Imunoglukan P4H<sup>®</sup>
Početna>Imunoblog>Zanimljivo> Savladajte umor pomoću 7 jednostavnih metoda

Savladajte umor pomoću 7 jednostavnih metoda

Da li vam se dešava da svakog dana čekate da se spusti večer da biste doslovno pali u krevet? Niste jedini. S umorom se susreće mnogo ljudi. Najčešće nas napada zimi, kada su dani kratki i kada rijetko uhvatimo koju zraku sunca. Našem tijelu je potrebno mnogo više odmora zimi nego ljeti, međutim to za većinu nije moguće jer zimi imamo istu količinu obaveza kao tokom dužih i ljepših ljetnih dana.

 

 

Proljetni umor

Nakon zimske želje tijela za dužim odmorom slijedi proljetni umor, kada se naše tijelo polako budi i aktivira, kao što se budi i priroda oko nas. Naporan tempo života i izloženost stresu ne omogućavaju nam da se i mi s prvim proljetnim zrakama probudimo iz „zimskog sna“, poput visibaba i jaglaca, već želimo pokrenuti svoje unutrašnje motore sa 0 na 100 km/h u nekoliko sekundi. To mogu samo sportski automobili, a ljudskom tijelu je potrebno malo više vremena za aktivaciju... Zato se umoru tokom hladnijih mjeseci često pridružuju i virusne bolesti koje se mogu ponavljati, naročito ako naš imunološki sistem ne funkcioniše dobro.

Da biste izbjegli viruse u širokom luku, potrudite se i ojačajte imunitet. 

7 metoda za savladavanje umora i podizanje otpornosti

Za vas smo odabrali sedam metoda pomoću kojih možete savladati umor da biste podigli imunitet i očuvali dobro zdravlje. Potrudite se i pronađite dobitnu kombinaciju svih metoda koja odgovara vama i vašem načinu života. Isplati se!

1. Spavanje je najbolji lijek.

Još uvijek vrijedi zlatno pravilo prema kojem bismo trebali podijeliti 24 sata dnevno na 8 sati rada, 8 sati slobodnog vremena i 8 sati sna. Dugotrajni nedostatak sna ne donosi nam ništa dobro.

2. Ko radi, neka se odmara.

Planirajte odmor nakon svakog perioda aktivnosti, napornog rada (nemojte zaboraviti da vi radite i kod kuće, a ne samo na poslu) i stresnih događaja. Pazite da vam privremeno povećani obim posla ne postane uobičajena navika koja vam krade vrijeme za odmor.

3. Jedite pametno i polako.

Uživajte u hrani i piću, odvojite dovoljno vremena za 3–5 obroka dnevno i pojedite ih u miru, a ne u žurbi pred ekranom. Konzumirajte sezonsku hranu iz lokalnog uzgoja. Izbjegavajte prerađenu i brzu hranu, radije pripremite sedmični plan obroka i pridržavajte ga se te kuhajte kod kuće. Na taj način nećete voditi brigu samo o svom zdravlju i zdravlju svoje porodice već i o uštedi novca.

4. Krećite se pješke.

Neka kretanje zauzme udio vašeg vremena koji mu po važnosti i pripada! Tjelesna aktivnost izuzetno utiče na rad imunološkog sistema i na mnoge druge važne funkcije tijela te je uključite u svoj svakodnevni život. Budite fizički aktivni svakog dana, bar pola sata. Hodajte stepenicama, idite pješke na sastanak, s prijateljima na rekreaciju. Malim koracima dolazi se do velikih ciljeva!

5. Meditirajte i pišite dnevnik zahvalnosti.

Zaustavite se i zapitajte se šta osjećate i koje vam misli u tom trenutku ispunjavaju mozak. Budite svjesni onoga što se događa s vama i oko vas te svjesno uklonite „suvišne“ misli. Prestanite se brinuti o stvarima na koje nemate nikakav uticaj. Fokusirajte se na sebe, na svoje dobro zdravlje i stvari koje vas čine sretnima. Budite zahvalni na onome što imate: zdravlje, prijatelje, partnera, djecu, roditelje, braću, sestre... Pokušajte u svoj svakodnevni život uvesti vođene meditacije koje možete pronaći na internetu ili počnite pisati dnevnik zahvalnosti u koji ćete svaki dan zapisati najmanje tri stvari na kojima ste zahvalni.

6. Provodite slobodno vrijeme s najdražima.

Svoje aktivnosti u slobodno vrijeme planirajte jednako pažljivo kao i radne obaveze. Univerzitet Harvard već više od 80 godina provodi anketu o sreći među svojim studentima koja je pokazala da dobri odnosi s ljudima oko nas imaju velik uticaj na naše zdravlje i općenito su izuzetno važni za sreću.

7. Pobrinite se za dobar rad svog imunološkog sistema.

Da biste izbjegli viruse u širokom luku, potrudite se i ojačajte imunitet. Na dobro funkcionisanje imunološkog sistema koji će vas zaštititi od virusa mogu uticati pravilna prehrana i kretanje, pa preporučujemo da u sezoni virusnih bolesti od septembra do marta preventivno uzimate proizvode za jačanje imunološkog sistema. A ako su vam se virusi već približili i pokazujete prve simptome bolesti, mučnine i umora, za vas su primjerene kapsule Imunoglukan P4H® ACUTE s trostrukom snagom djelovanja. Trostruka moć za brzu pomoć.

Izvor: https://news.harvard.edu/gazette/story/2017/04/over-nearly-80-years-harvard-study-has-been-showing-how-to-live-a-healthy-and-happy-life/

Dodatak prehrani Imunoglukan P4H® ne smiju koristiti bolesnici s presađenim organima. Bolesnici koji su na terapiji imunosupresivima mogu uzimati Imunoglukan P4H® samo nakon savjetovanja s ljekarom. Preporučene dnevne doze se ne smiju prekoračiti.

Dodatak prehrani nije zamjena za uravnoteženu prehranu.